mandag den 28. november 2011

Har forkælet mig selv

Jeg forelskede mig for nogle måneder siden i denne skønne clutch, men 500 kr var sgi lige i overkanten synes jeg, men jeg har efterfølgende kigget på den MANGE gange, både i butikker og på nettet.
I fredags havde Neye så 20% på den på deres webshop og gratis levering, hvis man hentede den i en af deres butikker, så var valget ikke så svært, den blev bestilt og heldigvis havde de jo åbent i går, hvor jeg så kunne hente den, glæder mig til at tage den i brug.


122110_k

Her i lys brun/orange, hvor detaljerne lettere ses.
122110_k
Indvendig


Faldt også over en anden clutch/pung, så den røg også lige med, dog i sort, den røde er bare for at man kan se detaljerne.


122081_k


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...