onsdag den 9. november 2011

Mine egne faste læsere ;o)

Ja hvem skulle have troet det, jeg har simpelthen fire faste læsere, det havde jeg egentlig ikke troet at jeg ville få, for jeg skriver jo bare om mit liv og for at få tingene ud af hovedet samt have et sted hvor jeg har sjove episoder og ting om ungerne som jeg gerne vil kunne gå tilbage og finde, samt alle mine skøre tanker, gode køb og krea kuller. Ja kort sagt er bloggen bare mit fristed og hvis der er nogen der gider at læse med, skal de være så velkomne ;o)











Tælleren røg så også over 1000 besøg, havde jeg heller ikke set komme, da jeg oprettede bloggen.

3 kommentarer:

  1. Hej skønne Ann

    Jep og jeg er en af dem ;-)

    Læser alt det du skriver herinde, men har ikke så ofte tid til at svare.

    Knus Tina

    SvarSlet
  2. Tak søde ven.

    Jeg følger også med hos dig og alle de lækre ting du kreerer. Elsker dine skønne billeder og alle dine fede idéer. Glæder mig til at se dit krea-skab når det er færdigt ;o)Får også sjældent svaret, men læser med hos dig ;o)

    SvarSlet
  3. Jeg læser skam også med, men er alt for dårlig til at få skrevet en lille kommentar.

    MVH
    Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...