mandag den 5. december 2011

2. søndag i advent

Så blev det 2. søndag i advent, weekenden har været fyldt med gode stunder, fredag hos Farmor og Farfar, Lørdag var pigerne og jeg til Juletræshygge med Laura’s gymnastik-hold, om aftenen var vi til min brors fødselsdag og endelig blev det søndag, vi valgte at droppe svømning og lade pigerne (Mille) sove til hun vågnede, Laura havde været oppe i et par timer på det tidspunkt, så hun var ved at gå ud af sit gode skind, for så skulle gaverne fra nissen åbnes.
De fik begge et spil af nissen, Mille fik “Hvem er hvem” og Laura fik et dyredomino spil. De er vilde med begge spil, så dem hyggede vi med.

I år er jeg så heldig at min kære gemal giver mig adventsgaver. Hvor heldig har man lov at være?
Jeg havde set en skøn valnøddekugle som jeg selv ville lave, men havde ikke fået købt ind til den, men sørme om ikke min gave var to flamingo-kugler, tre poser valnødder, guldspray, så det gik søndag aften med, nu hænger den og tørrer i garagen, glæder mig til at få pyntet den med lidt grønt, et smukt bånd og hængt den op. Tak min skat.

Min adventsgave og tøserne der råhygger med kage og Nissebanden i Grønland
2. søndag i advent

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...