torsdag den 26. januar 2012

Min nye bedste ven - Wunderlist


Min nye bedste ven er denne applikation, programmet kan også downloades til pc'en eller bruges på nettet, hvorefter den synkroniserer med app'en på telefonen.

Hvad går det så ud på?

Det er simpelthen en to-do liste, hvor man tilmed kan sætte datoer og tidspunkter på for hvornår tingene skal gøres, og den kan deles.

Herhjemme har vi efterhånden en del lister i Wunderlist, indkøbslisten, to-do listen, listen over fryseren, som bliver opdateret når vi tager noget op eller kommer noget i, madplanen og jeg har min egen krea-liste.

Behøver jeg at sige at jeg ELSKER Wunderlist, nu behøver jeg ikke at huske det hele i hovedet ;o)

Wunderlist er gratis, så prøv den, hvis du er afhængig af lister!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...