onsdag den 17. oktober 2012

Must have fra Adax

For et par måneder siden forelskede jeg mig i denne lækre sag, fra Maanii by Adax. I starten af ugen fik jeg mail fra MadameChic, de havde fødselsdag og gav derfor -20% på alt og samtidig har de gratis fragt og som de selv skriver, lynhurtig levering. Det må man sige, tasken blev sendt samme dag og dagen efter kunne jeg hente den i min GLS pakkeshop og det var det samme da jeg bestilte en anden taske for et par måneder siden, det er sgi god service og helt sikkert ikke sidste gang jeg har handlet hos dem. Jeg vil lige pointere at dette IKKE er et sponsoreret indlæg, kun min egen mening om en super god webshop Smiley

Her er min nye lækre sag så

 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Fed taske. Kom til at tænke på at det er skide irriterende at vi er nød til at skrive at indlæg ikke er sponseret ............ fordi så mange ikke gør opmærksom på når det er *suk* ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, er også bare så glad for den. Du har så evigt ret, det burde være omvendt ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...