onsdag den 28. november 2012

Krympeplast

Laura og jeg hyggede lørdag eftermiddag med krympeplast. Sidste gang vi forsøgte at lave det, gik det helt galt og krøllede sammen. Men det viste sig at temperaturen kun skulle være 130 grader og så skal man lige vente lidt længere end jeg gjorde første gang, så flader det ud igen og bliver helt fladt igen.

1. billede: Lauras billede af hendes far, inden det kommer i ovnen
2. billede: Ved ikke hvem den første er, men nummer to er farmand igen
3. billede: Vedhæng til øreringeKrympeplast Collage

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine ting, I har fået lavet!
    Og tak for "opskriften". Du kan tro jeg har siddet med et par skuffede unger da l*rtet blev ved med at krølle sammen i ovnen. Jeg tror sørme vi skal prøve igen :).

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde Maj

      Velbekomme, ja jeg havede også to meget skuffede tøser, da deres kreationer krøllede sammen. Men kom til at tænke på om du bruger varmluft? For det gjorde vi også første gang, men denne gang satte vi den på almindelig varme (over/undervarme)

      Glæder mig til at se hvad i får lavet og forresten er krympeplasten meget billigere hos terapi-hobby, 10 ark for 75 kr.

      Kram Ann

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...